tangetnbord+saft=fail

häromdagen så hade nemo spillt saft i mitt trådlösa tangentbord medan jag var på jobbet, olyckor händer ju.



så när jag kom hem och hade ätit drog jag igång med rengöringen, skruvade upp det, tog lös alla tangenter och skruvade upp det sista innandömmet, en miljard små gummipluttar faller ut. jag som trodde att dom hängde ihop i en enda gummimatta som på alla andra tangentbord jag har haft upp, men icke. det hela tog säkert en timme innan jag fick ihop det igen, men jag hade satt Ö och Ä på fel plats, no biggie. men det var vissa tangenter som svarade lite dåligt, pga. dom jävla pluttarna som inte va så lätt att få tillbaka på rätt plats.men nu har jag tagit lös dom tangeter som varit dåliga och justerat pluttarna så nu fungerar det som det ska igen, det tg bara en kvart till ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0