mcdonken ersboda

i fredags var jag på donken för att köpa mat, beställde 2 mcfeats & co, 2 cheeseburgare, 2 mcfeast-dipp och en strips. när jag kom hem med maten så fattades våra cheeseburgare, och det är inte första gången dom klantar till det på denna inrättelse, har kommit hem utan dipp, utan cheeseburgare, tjejleksak i gladmålet(om det är olika leksaker för tjejer och killar borde dom fråga), jag har fått burgare som saknar botten 2 gånger i rad! så nu blev jag less och satte mig för att skriva till donkens HQ för att beklaga mig och tigga till mig gratismat, jag förklarade läget och fick i måndags ett trevligt svar från timo på mcsvar, idag kom mina meny-kuponger med posten.
när jag kom hem från jobbet gick jag direkt dit för att shoppa mat igen, kommer dit och det var en hel del nya ansikten bakom kassa(jag är där ganska ofta så jag känner igen dom men känner dom inte), men det var nog bara en tillfällighet, inte kan väl jag ha fått alla sparkade på några dagar?

men jag går fram och beställer:

-hejjagvillhatvåmcfeast&cocolafantaetthappymealmedburgarestripscolaäpplen.

tjejen ser ut som ett frågetecken.



-ursäkta, kan vi ta det från början?

jag går sakta igenom beställningen med den stackars lilla stressade flickan, hon verkar förstå, då lämnar jag fram kupongerna.

-stefan! vad ska jag göra med den här?!

dom löser det.

då börjar kaoset, inga som står i kö men ändå springer dom runt som höns, stressade som få.


det slutade väl, jag kom hem och hade alla beställd mat med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0