kräkkalas

nu mår vi äntligen bättre efter att alla tre har spytt som grisar. i lördags kväll så började nemo kräkas lite men sen var det inte mer med det, han va bara lite småhängig senare. vi gick och la oss och sov. efter några timmar kommer mikka tillbaka till sovrummet o säger att hon har spytt och ska lägga sig i soffan för att undvika att smitta mig allt för mycket, skönt att det inte var jag tänkte jag då, men tji fick jag, 4 ggr var jag upp den natten och kexade. igår låg vi i soffan och bara mådde pyton, det var som att man hade festat dagen innan och sedan mådde som man förtjänade, men jag hade ju inte förtjänat det.
idag är jag hemma från jobbet pga. smittorisken, men jag mår riktigt bra iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0