att se fram emot 2011: filmer

har kollat på lite trailers, här är några filer jag ser fram emot i år.

Red riding hood

klassisk berättelse som jag tror kan bli ganska bra.

Scream 4

teens som dör, det slår väl aldrig fel?

Pirates of the caribbean: on strange tides
pirater är häftiga, så är det bara. och mr. Deep är rolig.

Captain america: the first avenger

filmer som är baserade på serietidningar brukar falla mig i smaken.

Transformers: dark of the moon
robotar är alltid awesome.

Fast five
brumbrum wrooooom.

Thor
filmer som är baserade på serietidningar brukar falla mig i smaken.

Cars 2

ÄNTLIGEN!! som jag har väntat på fortsättningen på bilar. nemo ser nog också fram emot att se den.

det är bara några av dom filmer som kommer i år som jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0