update

nu var det ett tag sen jag skrev något så det är dags att uppdatera er om mitt fantastiska liv.
i lördags var vi (jag och mikka) på födelsedagsfirande hos min mor, hon fyllde 60 igår. dom som var där var jag och mikka(så klart), mamma, mina bröder, min syster +1, mormor, moster +1. syrran börjar f.ö. få lite chipsmage. det va jävligt trevligt, med massa god mat, det var som julafton fast gott, det tog aldrig slut kändes det som. det hela pågick från 12 till 00, typ. storebror bodde hos oss under helgen, alltid kul när någon från min sida kommer och hälsar på, inte för att det är fel på mikkas sida, men det är mer sällan någon från min kommer hit.

frågade nyss älsklingen vad vi gjorde i söndags, inte ett skit tydligen.

igår var det jobbet som gällde, som varje vardag. men sen när jag kom hem så var nemo äntligen hemma, som hade tagit med sig sin pappa. det blev tv-spel osv. på kvällen. efer att nemo hade somnat så kollat jag och andreas (nemo's pappa) på Top_Gear.16x02.720p_HDTV_x264-FoV, sen blev det sängen för mig.

idagnär jag slutade jobba så kom mikka, nemo och andreas och hämtade mig, så jag slapp åka bussen(som alltid är sen). vi käkade middag sen var det dags för andreas att åka hem till kramfors, något som nemo inte gillade, han var så ledsen att pappa åkt. det var tårar och gnäll hela kvällen för att pappa inte var kvar. tycker synd om pojken, men det är skönt att veta att han saknar sin pappa, då vet man ju att han inte far illa när han är där.

nuär det snart läggdags för mig, ska ju faktiskt jobba imorgon också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0